Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

FUCK OFF

Av Tanja Hansen - 9 augusti 2012 19:25

Är så trött på detta just nu, varför ska allt handla om dig? Förstår du inte hur illa du gör oss människor som finns runt omkring dig?? Inse du inte vilket kaos du gör, ialla fall i mitt liv..

Du är inte den människa längre som jag älskat så mkt, du är människa som jag inte längre känner... Du är förändrad.. Den sista tiden har jag varit positiv med allt, tagit bort människor som inte är bra för mig... jag trodde bättre om dig men det visa sig jag hade fel.. Du är inte den samma längre.. Vad har hänt med dig.. ??


Jag är inte den enda som känner så här, det vet jag..Men borde du inte inse att när människor börja dra sig undan från dig att något är fel?? Hur vi kanske är sårade? Nej jag kan inte ha det så här längre, jag måste stå på mig, måste vara stark... Jag har inte insett det förens nu.. Men mitt liv är kaos på grund av dig och du fattar inte ens det själv, du ser inte vad du gör emot mig... Hur ont det gör.. Det finns en låt som jag lyssna på varje dag som gör mig så otroligt stark och som stämmer in exakt på vad jag känner emot dig.. Det får vara stopp nu, du ska inte längre få bestämma hur jag ska leva mitt liv, jag förtjänar respekt och det gör även dom andra.. Jag hoppas du inse en dag att... vi kommer inte finnas där för alltid.. Ta ingen för givet och tro verkligen inte att du kan behandla oss så här och sen låtsas som igenting.. För jag är sårad...


Jag är och kommer alltid förbli bättre än dig, det är du är avendsjuk på.. Jag förtjänar också att må bra...Vad jag inte förtjänar är att bli behandlad som luft...


Är ärligt talat gråtfärdig varenda jävla dag! Jag orka inte hur mkt som helst, jag är bara en människa.. Jag är inte gjord att av stål, alla tro jag är så jävla stark men när någon som står än nära hugger än i ryggen så djupt då gör det fan ont... men jag ska överleva detta, jag har mina vänner som tro på mig och som finns där..


Lyssna noga på låten och tänk på vad du har gjort.. Det är denna låt som håller mig kvar vid styrkan att stå emot dig.. För det är exakt så här jag känner...



P.s ursäkta mig men jag var bara tvungen att skriva av mig och om du inte kan acceptera att jag är negativ idag på bloggen, ja då kan du sluta läsa och vänta på nästa inlägg istället :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja Hansen - 20 augusti 2012 23:12

Ni som möjligtvis följer mig här så har jag bytt blogg och skulle ni vilja fortsätta följa mig så är den nya adressen http://www.nattstad.se/taanjah ...

Av Tanja Hansen - 16 augusti 2012 20:08

Ordet vänskap och betydelsen av vänskap kan nog vara väldigt olika för oss alla.Under senaste tiden har jag lagt mycke tid och funderingar just över ordet vänskap och vad de betyder för mig.När jag tänker på vänskap tänker jag speciellt på kärlek, om...

Av Tanja Hansen - 31 juli 2012 12:44

Ne jag kommer inte på någon rubrik, vet knappt vad jag ska heller för den delen :) Igår höll jag på och slänga båda mina datorer åt helvete lika så mitt internet för det bara krånglade igår!! :S idag kommer Maria, ska bli kul och träffa henne igen ...

Av Tanja Hansen - 31 juli 2012 12:27

Jag älskar denna covern som glee gjort.. Dom har gjort många otroligt bra covers men denna är nog en av dom bästa. Lyssna och döm själva :)   ...

Av Tanja Hansen - 28 juli 2012 11:55

ne jag kommer inte på någon :-) är rätt så seg idag och huvudvärk ha jag med ^^ får se vad dagen har att erbjuda det är ju inte precis någon sol ute, hade hoppats på sol idag inte för att jag behöver mer sol efter igår, men man vill så gärna vara u...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards