Direktlänk till inlägg 26 juli 2012

I´m back!

Av Tanja Hansen - 26 juli 2012 22:34

Jaaa nu har jag hittat tillbaka hit igen, tröttnat på blogg.se men kommer ha den kvar, dock har den börjat krabbat, får inte alltid upp alla mina inlägg och ibland kan jag inte logga in.. Men så kom jag på att jag haft en blogg här innan men den tog jag bort.. Så nu är jag tillbaka! :)


Idag har det varit ett kanon väder! Varit hos pappa hela dagen tillsammans med bästa kompisen och sen kom syster och systerdotter, dom ska stanna tills imorgon sen åker dom vidare till Helsingborg över helgen :) Fick köpt ett par SKITSNYGGA skor av min kära syster och nöjd är jag.. Nu har man riktiga sommarskor, dock är ju sommaren över snart men så länge det är fint väder och inte allt för kallt ute så kan jag har dom.. ialla fall kom hem runt halv tio från pappa, ställde mig i duschen och nu sitter jag här..


Idag fick jag ett sms från min bästa kompis att jag skulle läsa hennes blogg och så klart jag gjorde det, det första jag såg var ett inlägg till mig och tårarna började rinna, det var ett svar på ett sms som jag hade skickat till henne och ni ska bara ana hur jävla lycklig jag är för att ha henne i mitt liv.


Igår fick jag äntligen träffa hennes föräldrar inte träffat dom sen vi var och firade hennes pappa, dom har varit iväg i två veckor, innan dom åkte kom dom på kaffe hos pappa och jag fick en jätte fin väska av dom som dom hade köpt! Älskar den verkligen och använder med den just nu :)


Imorgon hoppas jag spendera dagen med min bror, mina brorsdöttra och min bästa vän Thesso på badet här i Vislanda :) Får hoppas vädret håller i sig bara iså fall ^^


Night!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tanja Hansen - 20 augusti 2012 23:12

Ni som möjligtvis följer mig här så har jag bytt blogg och skulle ni vilja fortsätta följa mig så är den nya adressen http://www.nattstad.se/taanjah ...

Av Tanja Hansen - 16 augusti 2012 20:08

Ordet vänskap och betydelsen av vänskap kan nog vara väldigt olika för oss alla.Under senaste tiden har jag lagt mycke tid och funderingar just över ordet vänskap och vad de betyder för mig.När jag tänker på vänskap tänker jag speciellt på kärlek, om...

Av Tanja Hansen - 9 augusti 2012 19:25

Är så trött på detta just nu, varför ska allt handla om dig? Förstår du inte hur illa du gör oss människor som finns runt omkring dig?? Inse du inte vilket kaos du gör, ialla fall i mitt liv.. Du är inte den människa längre som jag älskat så mkt, d...

Av Tanja Hansen - 31 juli 2012 12:44

Ne jag kommer inte på någon rubrik, vet knappt vad jag ska heller för den delen :) Igår höll jag på och slänga båda mina datorer åt helvete lika så mitt internet för det bara krånglade igår!! :S idag kommer Maria, ska bli kul och träffa henne igen ...

Av Tanja Hansen - 31 juli 2012 12:27

Jag älskar denna covern som glee gjort.. Dom har gjort många otroligt bra covers men denna är nog en av dom bästa. Lyssna och döm själva :)   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards